Vážení zákazníci, na základe aktuálnej situácie a zvýšeného množstva objednávok, prosíme o strpenie pri vybavovaní a dodaní odmien. Tento oznam sa nevzťahuje na objednávky cez e-shop, ktoré naďalej štandardne expedujeme do 48 hodín. Ďakujeme za pochopenie.
Imunoglukan

Často kladené otázky

Členstvo

Pečať Imunoklubu

Čo je Imunoklub?

Vernostný program Imunoklub je spôsob, ktorým sa chceme poďakovať verným zákazníkom produktového radu Imunoglukan P4H® a odmeniť ich za to, že sú verní našim výrobkom. Členovia Imunoklubu za kúpené produkty Imunoglukan P4H® získavajú body, za ktoré potom získavajú odmeny (produkty zdarma, darčekové predmety). Ako prví tiež získavajú informácie o novinkách, súťažiach a majú možnosť vyskúšať vzorky produktov zdarma.

Ako sa môžem stať členom klubu?

Do programu sa môže zapojiť každý, kto si kúpi produkt Imunoglukan P4H® zaradený do vernostného programu a zadá jedinečný kód z obalu zakúpeného výrobku na stránke imunoklub.sk.

Je členstvo v klube bezplatné?

Áno, členstvo v Imunoklube je bezplatné.

Kto môže nakupovať v e-shope?

E-shop je určený exkluzívne pre členov vernostného programu Imunoklub. Ak ešte nemáte konto, môžete si ho vytvoriť pri prvom nákupe.

 

Kódy z produktov

Kód produktuKde nájdem kód na výrobkoch Imunoglukan P4H®?

Kód nájdete vo vnútri každého balenia zakúpeného na území Slovenskej republiky označeného pečaťou Imunoklubu.

Kam mám zadať kód?

Kódy zadáte do systému po prihlásení sa do svojho profilu, a to kliknutím na tlačidlo Zadať kód. Ak ste nový používateľ, stačí, ak zadáte kód výrobku a následne si vytvoríte účet.

Kedy sa mi pripočítajú body za produkty zakúpené v e-shope?

Pri dokončení objednávky v e-shope sa zakúpené produkty zobrazia na vašej časovej osi ako pasívne. Po obdržaní zásielky produktov z e-shope je potrebné zadať kódy z nich vo vašom Imunoklub konte. Až po zadaní kódov z produktov sa vám body pripočítajú na vaše konto.

Čo môžem v klube získať?

Za nazbierané body si môžete vybrať výrobky Imunoglukan P4H® a atraktívne darčeky zadarmo.

 

Body a benefity

Budem niečo platiť za darčeky získané pri dosiahnutí bodovej hranice?

Nie, žiadne poplatky ani poštovné a balné vám za získané benefity nebudú účtované.

Kde a ako zistím stav svojho bodového konta?

Stav vášho konta, ako aj celú históriu nákupov zistíte ihneď po prihlásení sa do svojho profilu, na pravej strane stránky.

Nájdem na stránke prehľad bodovej hodnoty produktov?

Áno, bodovú hodnotu všetkých výrobkov Imunoglukan P4H® zistíte na stránke v sekcii Produkty vo vernostnom programe.

Ako mám vymeniť body za darčeky?

Ak dosiahnete určitú bodovú hranicu, môžete si zvoliť svoj benefit zdarma – produkt Imunoglukan P4H® a darčekový predmet. Benefit si zvolíte tak, že naň kliknete a uvediete adresu, kam má byť doručený.

Odpočítajú sa mi po dosiahnutí hranice body z konta?

Nie, body sa Vám z konta neodpočítavajú, ale pokračujete ďalej v ich zbieraní. Po nazbieraní ďalších vernostných bodov sa automaticky posúvate na ďalšiu bodovú hranicu, v ktorej si opätovne môžete vybrať jeden z ponúkaných benefitov.

Ako dlho platia nazbierané body?

Nazbierané body platia po dobu 24 mesiacov, počas ktorých si môžete uplatniť svoj benefit.

Kedy a akým spôsobom mi budú doručené darčeky?

Váš zvolený benefit vám bude doručený Slovenskou poštou do 60 dní od jeho výberu.

 

Iné

Môžem si nárok na odmenu za nazbierané body uplatniť aj v lekárni?

Nie, táto forma získania odmeny nie je možná. Nárok na odmenu za získané body si môžete uplatniť iba prostredníctvom vernostného programu na stránke imunoklub.sk.

Kto je prevádzkovateľom Imunoklubu?

Prevádzkovateľom Imunoklubu je spoločnosť PLEURAN s.r.o. so sídlom v Bratislave. PLEURAN s.r.o. je biotechnologická spoločnosť zaoberajúca sa vývojom, výrobou a predajom vysokokvalitných prírodných produktov radu Imunoglukan P4H®.